2014. június 25., szerda

11. Idea Proposal - Javaslat


JAVASLAT


- M-micsoda? - kérdezte Sehun, ahogy megtörölte a száját, aztán ő is észrevette a kezén lévő piros rúzsfoltot.

Azon gondolkodtál, hogy vajon Sehunnak saját rúzsa van vagy...

- Te használtad az én rúzsomat?! - kérdezted, amint észrevetted a sajátodat a smink készletedből kiszedve.

Sehun elkapta a tekintetét rólad, mire te eltakartad a szád, hogy visszatartsd a feltörni készülő nevetést.

De a szexi, meleg tanárod még így is észrevette.

- Te most kinevetsz?

Sehunra néztél, mielőtt felálltál és elvettél egy zsebkendőt. Visszamentél a helyedre, és közelebb húzódtál a professzorodhoz.

- Gyere ide - mondtad, ahogy az álla alá nyúltál.

- Yah, Mit csiná... - vitatkozott volna, de gyorsan el kezdted törölgetni a rúzst Sehun ajkain.

Megnyaltad a szád néhányszor, ahogy rájöttél mennyire csókolni való, csábító ajkai voltak a tanárodnak, de persze nem engedted, hogy ő ezt észrevegye.

- Lenyűgöző, hogy képes vagy megnevettetni annak ellenére is, hogy mennyire mérges vagyok rád - mondtad, s folytattad szája törölgetését. Miután végeztél, elmosolyodtál. - Na, most már újra férfi vagy! - néztél a tanárodra, de ő csak bámult rád. - Úgy értem, most már úgy nézel ki mint egy férfi. - mondta, kimentve magad a helyzetből.

- Miért használtad a rúzsom, egyébként? - kérdezted, ahogy válaszolták a matek feladatokra.

Sehun, keresztbe tett lábakkal, fejét megtámasztva kezeivel nézett rád, miközben válaszolt:

- Mert azt mondtad, hogy viselkedjek úgy, mint egy meleg.

Abbahagytad az írást, és felnéztél rá, mire Sehun ismét megszólalt.

- Ezért próbáltam ki a rúzst... Hogy egy picit lányosan nézzek ki.

- A lányos külső sosem fog passzolni hozzád - kuncogtál.

- Miért mondod ezt? - kérdezted.

- Nos, ezért - mondtad, ahogy tenyereddel gyengéden megütötted az állát.

- Yah! - kiáltott Sehun, meglepődve iménti cselekedeteden. - Ezt miért kellett?

Elmosolyodtál.

- Ez az áll túl férfias egy nőnek.

- Tényleg?

Bólintottál, majd hozzá tetted:

- Az ok, amiért kétségbe vonható, hogy meleg vagy az az, hogy túl férfiasak a vonásaid. Tetőtől-talpig - mondtad, mire Sehun arcán egy vigyor jelent meg.

- Honnan tudod, hogy tetőtől-talpig? Láttad már a...

- Aigoo! Fejezzük be a beszédet, hadd csináljam a feladatokat.

Sehun kuncogott egyet, mielőtt vissza dőlt a székébe.



A következő nap a telefonod riasztására ébredtél fel. Hihetetlenül fáradtnak érezted magad. Nem voltál hozzá szokva, hogy matekra használd az agyad lefekvés előtt. Felsóhajtottál. Hétfő volt, vagyis iskola. Újabb sóhaj hagyta el a szád, ahogy kikeltél az ágyból, és neki kezdtél a szokásos napi teendőidnek. Lementél az étkezőbe, ahol láttad a nővéred és néhány cselédet. Nem szóltál a nővéredhez, úgy tetettek, mintha idegenek lennétek egymásnak.

- Hol van Oh Sehun-ssi? - kérdezted a cselédektől.

- Már elment az iskolába. - Bólintottál és megköszönted a választ.

Ezután elvettél egy pirítóst, megetted amilyen gyorsan csak tudtad, majd megmostad a fogad, mielőtt elmentél volna az iskolába. Egy szót sem szóltál, még csak el sem búcsúztál a nővéredtől.


- Hogy vannak a lányaid? - kérdezte egy férfi, valószínűleg az apád munkatársa.

- Jól vannak, haver - válaszolt az apád. 

- Jó hallani.

- És a fiad... nem is érdekel? 

A férfi ránézett az apádra, majd lassan bólintott. 

- Abban az iskolában tanít, ahová a kisebb lányom jár. Nagyon intelligens, meg kértem, hogy korepetálja őt matekból. - Erre némi örömmel és kíváncsisággal nézett az apádra.

- Tényleg? Még mindig kedveli a fiamat? 

Apád elmosolyodott.

- Igen, bár legutóbb, mikor beszéltem vele, nem igazán volt oda az ötletért, hogy Sehun legyen a magántanára. 

Sehun apja összeráncolta a szemöldökét.

- M-Miért? Azt hittem, hogy odáig van Sehunért. 

- Igen, így volt. Nem tudom, mi történhetett. 

- Egyébként - kezdte Sehun apja. - Van egy javaslatom számodra. 

- Mi az? - kérdezte az apád.

- Talán... a lányod tudna segíteni Sehun problémáján.

- Hogy érted?

- Úgy... hogy lehet, hogy a lányod vissza tudná változtatni a fiam... igazi férfivá.


Először is muszáj megemlítenem, hogy hogy néz Sehun Luhanra a fenti képen. (nem vagyok nagyon yaoi-s amúgy, de ezen a képen, annyira dsjgfgfsdhafdsaf)












Aztán, aki még nem látta volna ezt a videót, az feltétlenül nézze meg, mert Sehun iszonyat cuki benne :3 És amit végig bohockodnak Luhannal <3 


És Sehun meg az álla.... ugye egyetértünk Hyorival?












és az a picit anyajegy az arcán... meg a nyakán lévő... tele van szexepillel ez a gyerek. 

















éssssssss a karján is van egy













Meg van még valahol egy, amit akkor láttam amikor hatalmas HD képeket nézegettem róla, de már nem emlékszem hogy hol, talán valahol a füle környékén... 
De azért kíváncsi vagyok hogy a ruha alatt is van-e néhány, és ha igen, akkor hol :P A FENEKÉN XDDD 


























és mit szóltok az apákhoz???? :3

Végül pedig egy mai kép Sehunról :3KIS HELYES ashdgsdf

4 megjegyzés:

  1. OOOOOOOH hát tudod ám hogy hogy öld meg az embert Xd jót nevettem az elején aztán az apás résznél kicsit bekavarodtam így sokszor át kellett olvasnom hogy mi van?? ki kinek az apja?? XD először úgy értelmeztem, hogy Sehun meg Hyori testvérek XD Ismételten egy jó részt hoztál! Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig egészen követhető az apák közti dialógus :P Lehet csak az én fordításommal van a baj xD

      Törlés
  2. Meglepődtem, hogy kaptunk még egy részt:D Nagyon tetszett :d Sehun, édes fiam, vegyek neked egy rúzskészletet? Smink cucc? Szívesen vállalom, hogy kisminkellek, kezelésbe veszlek én :D
    LOOOOOL SEHUN APA! XD bocsánat, de én picit kinevettem szegényeket, de tuti, hogy a csajszika apucija belemegy :D:D:D
    Várom a folytatást, nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos örülne Sehun a sminkkészletnek :D Na de majd Hyori férfit csinál belőle - reméljük. Köszönöm és igyekszem :)

      Törlés